25 February 2016,
 0
De ce nu a fost introdus un buton Dislike pe Facebook – explicația oficială
Lenovo Yoga 500 14 review – convertibil cu ecran de 14-inch

Accesoria Group se ocupa de comercializarea accesoriilor pentru mobilier si sisteme pentru amenajari interioare, in 2015 inregistrand o cifra de afaceri cu aproximativ 25% mai mare fata de anul anterior. Evolutia constanta a afacerii i-a determinat pe manageri sa implementeze, la 5 ani de la infiintarea companiei, sistemele informatice SeniorERP – pentru managementul resurselor companiei si SeniorVisualBI – pentru analiza si raportare avansata. Ulterior, au ales si SeniorSFA – pentru automatizarea activitatii reprezentantilor de vanzari.

 

In anul 2010, dupa 5 ani in care activitatea companiei a crescut, ne-am dat seama ca avem nevoie de un sistem integrat de management al afacerii. Analizand solutiile existente pe piata, am identificat in Senior Software un partener care a inteles complexitatea activitatii noastre si ne-a oferit cele mai bune raspunsuri la provocarile ridicate. Viziunea acestuia si capacitatea de a oferi solutii personalizate ne-au ajutat sa eficientizam procesele din cadrul companiei si sa ne atingem obiectivele. Ulterior, odata cu dezvoltarea retelei de clienti, am apelat la Senior Software si in ceea ce priveste solutia SFA, pentru ca am dorit sa reducem timpii de preluare si de prelucrare a comenzilor, urmarind prin aceasta actiune cresterea volumului vanzarilor zilnice.”, a declarat domnul Dinu Chirica, Managing Partner Accesoria Group.    

 

Implementarea solutiei SeniorERP in cadrul Accesoria Group a favorizat, printre altele, imbunatatirea comunicarii interne, pentru ca angajatii Accesoria Group au acces in timp real la informatii despre furnizori, stocuri si clienti. Mai mult decat atat, viteza de operare a documentelor a crescut – sistemul  permitand automatizarea proceselor repetitive, iar probabilitatea de aparitie a erorilor s-a redus semnificativ, avand in vedere ca informatiile sunt acum introduse o singura data in SeniorERP.  Toate acestea au dus la eficientizarea proceselor interne specifice activitatii de distributie a companiei, de la achizitia marfurilor, pana la procesarea documentelor si livrarea comenzilor catre client.

 

Pentru a beneficia de rapoarte si analize avansate, managerii Accesoria Group au implementat si SeniorVisualBI – solutia de analiza si raportare dezvoltata pe platforma Tableau Software, lider mondial in vizualizarea datelor. Solutia Business Intelligence este integrata cu sistemul ERP si le permite managerilor sa urmareasca in timp real indicatori precum valoarea achizitiilor, cash-flow, vanzari, adaos comercial, profit. Astfel, ei pot lua mai repede decizii potrivite, care in final sa duca la cresterea performantelor echipei de vanzari si nu numai.

Accesoria Group a implementat si SeniorSFA, cu ajutorul careia a redus timpul de preluare si prelucrare al comenzilor de la clienti, aceasta fiind integrata cu  solutia ERP. Comunicarea in timp real dintre cele 2 sisteme le permite pe de o parte agentilor de vanzari sa aiba acces direct de pe aplicatia mobila la datele cu privire la clienti si stocuri, iar pe de alta parte faciliteaza transmiterea comenzilor de vanzare direct catre SeniorERP, unde pot fi procesate imediat.

 „Fiind o companie de distributie, procesul logistic este unul din serviciile care ne asigura succesul si a fost primordial sa eficientizam aceasta activitate. Traditia pe care o aveam in colaborarea cu cei de la Senior Software si increderea pe care si-au construit-o merituos in acest interval, precum si produsul oferit, ne-au convins ca SeniorSFA este cel mai bun raspuns. Suntem multumiti de alegerea facuta.”, a adaugat domnul Dinu Chirica.

Infiintata in 2005, Accesoria Group se adreseaza in principal producatorilor de mobilier prin intermediul celor doua divizii: una de Home & Business si una de Echipamente si este reprezentant pentru Romania al unor branduri recunoscute pe plan international precum: Grass, Suspa, Alu-Style, Sige, Mixal, Willach, Vitap, Cehisa, Casadei Busellato, Bi-Matic, Striebig, IMA si Schelling.

Despre SeniorERP:

 

SeniorERP este cea mai noua platforma tehnologica pentru Distributie, Productie, Servicii si Retail:

 

Primul ERP din Romania disponibil SaaS

Primul ERP din Romania disponibil in Azure – solutia cloud de la Microsoft

Primul ERP din Romania care a incorporat cea mai noua generatie de interfata, pentru a asigura simplitate in utilizare

Primul ERP din Romania scris complet in tehnologia .NET 4.0 – care include WCF pentru comunicatie securizata in timp real prin internet si WF pentru modelarea fluxurilor de business conform nevoilor clientilor

Primul ERP din Romania care a incorporat platforma de analiza a datelor Tableau Software – lider mondial in vizualizarea datelor




Sursa acestui articol.

De ce nu a fost introdus un buton Dislike pe Facebook – explicația oficială
Lenovo Yoga 500 14 review – convertibil cu ecran de 14-inch

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close