7 November 2016,
 0
Ștefan Odobleja, „părintele” ciberneticii: cum i-a tăiat comunismul aripile
Un nou scandal pe piața auto: Audi a folosit un software pentru a reduce emisiile

Numărul de tranzacții online prin card a crescut și el semnificativ în intervalul ianuarie-septembrie 2016, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Dacă în 2015 se înregistrau, în medie, aprox. 800.000 de tranzacții lunar, numărul a crescut la aprox. 1,1 milioane de tranzacții pe lună în primele trei trimestre ale anului în curs.

Din punct de vedere al comportamentului de consum, în luna martie a fiecărui an s-au înregistrat cele mai multe tranzacții și cel mai mare volum din primele 9 luni ale anului – atât în 2015, cât și în 2016.

În martie anul trecut românii au făcut peste 850.000 de tranzacții online cu cardul, în valoare de peste 35 de milioane de euro. Trend-ul s-a menținut și în 2016, luna martie fiind cea mai importantă din primele trei trimestre ale anului în curs, când s-au înregistrat peste 1,1 milioane de tranzacții în valoare de peste 54 de milioane euro.

Românii au cumpărat online semnificativ chiar și în perioada de concedii

O altă statistică interesantă este că în luna august a acestui an, numărul de tranzacții nu a cunoscut niciun recul – așa cum s-a întâmplat în august 2015. Chiar și în plină perioadă de concedii, românii au continuat să tranzacționeze online prin card exact ca într-o lună obișnuită, numărul de tranzacții depășind 1,1 milioane, iar valoarea acestora depășind 47 de milioane euro.

Potrivit estimărilor GPeC, anul 2016 se va încheia cu un bilanț de aprox. 585 milioane de euro procesate online prin card în sistemul 3D Secure la RomCard, la care se adaugă volumul procesat de Netopia mobilPay.

Cifrele de piață la zi și cele mai noi statistici privind evoluția pieței românești de e-commerce în anul 2016 vor fi discutate în cadrul GPeC Summit – cel mai important eveniment de e-commerce din Europa Centrală și de Est – care se va desfășura pe 15 și 16 noiembrie, la București.

Panel-ul de discuții dedicat evoluției pieței românești de e-commerce și ultimelor trend-uri din domeniu va avea loc pe data de 15 noiembrie, invitați la dezbatere fiind reprezentanții unora dintre cele mai importante companii de profil: Cătălin Crețu (General Manager România, Croația, Slovenia și Malta în cadrul Visa Europe), Elisabeta Moraru (Country Manager Google România), Antonio Eram (CEO & Founder Netopia mobilPay) și Dorin Boerescu (CEO 2Performant).

Ultimele zile de înscrieri la GPeC Summit – Evenimentul Anului în E-Commerce

GPeC Summit este cel mai important eveniment de e-commerce din Europa Centrală și de Est, ajuns la a 11-a ediție anuală. Evenimentul se va desfășura în zilele de 15-16 noiembrie 2016, la București și este dedicat tuturor celor care lucrează în e-commerce sau antreprenorilor care își doresc să pornească o afacere online.

Prețul unui bilet de acces la GPeC Summit pentru cele două zile de eveniment este de doar 119 EUR + TVA, iar înscrierile se pot face până vineri, 11 noiembrie 2016, completând formularul online de pe website-ul GPeC: http://www.gpec.ro/inscriere-gpec-summit-noiembrie/

 

_________________________________________________________________________________________

GPeC 2016, editia de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier – liderul pietei de curierat din Romania

Eveniment sustinut de: Allpacka.ro, ALTEX, AVON, Competence Call Center, ContentSpeed, DPD, DWF, Frisbo, Garanti Bank, Mediapost Hit Mail, Microsoft, New Black, NewsMAN, Online-Online.ro by Credius, Orange, PayU, SALESmanago, Simartis, Retargeting.biz, Visa, Zitec

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Limousine Service: Citylimo

Official Radio: KissFM

Cu sprijinul: 2Performant, Agile Media, Alin Dobrin Photo, Canopy, Casa de Traduceri,Creadiv, CustomSoft, ECOMpedia, easyhost, Edge, enRose, Extended, Infinity Trophy, Marketizator, Saveur, Silkweb, SmartBill, TeaForte, TRUSTED.ro,WebDigital, White Image, Zelist

Mandri sa fim sustinuti de:

Bloggeri parteneri: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auras Mihai Geambasu, Carmen Albisteanu, Claudia Tocila, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Ciric, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionut Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Calugaru, Madalin Blidaru, Olivian Breda, Ovidiu Balcacian, Sabina Cornovac

Partener media principal: ecomTEAM

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, CTRL-D,ECOMJOBS, Femei In Afaceri, FNTM, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania,IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC,Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva,Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta




Sursa acestui articol.

Ștefan Odobleja, „părintele” ciberneticii: cum i-a tăiat comunismul aripile
Un nou scandal pe piața auto: Audi a folosit un software pentru a reduce emisiile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close