5 August 2017,
 0
Android O va fi disponibil în următoarele zile, dar nu și pe telefonul tău
ASUS VivoBook S510 (S510UQ) review: ultraportabil cu ecran de 15-inch și preț atractiv

Cum funcționează Adwords Search?

În cazul unei campanii de căutare în Adwords, anunțul tău apare deasupra sau sub rezultatele organice în motorul de căutare și pe alte site-uri din rețeaua Google, în momentul în care cineva caută termeni relevanți pentru cuvintele cheie folosite în campanii Search. Dacă cineva caută spre exemplu “ceai matcha” pe Google, îi vor fi afișate anunțuri relevante pentru acea căutare. 

Obiectivul campaniilor de Search e să determine audiența să facă o acțiune (ex: click, apel telefonic, descărcare aplicație), iar partea frumoasă e că plata se face la interacțiune nu la afișare, atunci când cineva a dat click pe anunțul Adwords Search, deci a ajuns pe site.

Este eficient să folosești campanii Search când dorești ca anunțurile să fie afișate persoanelor care caută produsul sau serviciul oferit de business-ul de care te ocupi. Mai mult decât atât, o campanie de Search e vitală dacă ținem cont de faptul că 93% din experiențele online încep cu o căutare pe motorul de căutare Google.

Cum creezi o campanie de Search?

O campanie Adwords este formată din grupuri care conțin cuvinte cheie și cel puțin 2-3 anunțuri. O structură sănătoasă pentru o campanie reflectă nevoia de vânzări din business și folosește structura site-ului sau modul în care este ordonată informația. Dacă vorbim de un magazin online se pot crea grupuri pe categorii, subcategorii de produse sau pagini cu filtrele de căutare disponibile, având în vedere cui se adresează produsele disponibile la vânzare online. Iar apoi nucleul unei campanii de Search, aspectul de la care a plecat totul în Google Adwords e bazat pe cuvintele cheie!

Cum setezi campania Adwords Search?

O parte din obiectivele stategiei de business devin setările campaniei Adwords. Răspunde-ți la întrebările: cât ești dispus să investești zilnic sau lunar, ce urmărești să obții în campanie (trafic, mai multe comenzi, mai multe telefoane sau instalări de aplicație etc.). Setările campaniei determină performanța ei, dar la fel de important e să înțelegi preferințele, obiceiurile și interesele oamenilor pe care îi țintești în campanie. 

Stabilește cui te adresezi și setează campania având în minte audiența dorită, alegând locația, dispozitivele utilizate, limba vorbită de oameni și cum vrei să licitezi pentru ei. Recomandăm o strategie automată de început, iar când există suficiente date schimbarea strategiei în alta cu control mărit al campaniei: pentru maximizarea conversiilor, licitare manuală sau o strategie prin care să specifici cât vrei maxim să plătești pentru o conversie, analizând procentul ROI (Return of Investment).

Citește continuarea articolului aici. 

 

Sursa acestui articol.

Android O va fi disponibil în următoarele zile, dar nu și pe telefonul tău
ASUS VivoBook S510 (S510UQ) review: ultraportabil cu ecran de 15-inch și preț atractiv

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close