1 March 2017,
 0
Un nou mediu de stocare îți poate păstra datele pentru eternitate
Cum este să folosești un calculator cu Windows 98 în 2017 [VIDEO]

GLYKON, companie IT care va împlini, în martie 2017, 27 de ani de existență și HemiLab, Polonia, oferă, firmelor de retail, în premieră, pentru România, soluția de ultimă generație, HemiLab.

HemiLab este destinată magazinelor, indiferent de profil (super și hipermarketuri, DIY, electro – IT, mari farmacii etc.) și propune un set de soluții hardware și software pentru managementul unor procese vitale, în operarea acestora. Optimizează gestionarea produselor din magazin, logistica și amplasarea lor, etichetarea la raft și analiza eficienței magazinului.

Soluția HemiLab  se bazează pe o Hartă Digitală a Magazinului (Digital Store Map DSM).

Harta digitală a magazinului este o reprezentare grafică a spațiului, din magazin, alocat produselor. Acesta înregistrează poziția, în magazin, a mobilierului folosit pentru expunerea produselor, cu informații precise despre fiecare poziție a etichetelor de produs.  Unelte eficiente, software și hardware, fac și suportă agregarea, actualizarea și managementul hărții digitale, a magazinului.

HemiLab oferă o suită de aplicații, ce suportă:

– implementarea etichetelor de raft (atât etichete de hârtie, cât și electronice);

– gestionarea etichetelor de raft;

– sisteme de informare client;

– logistica produselor, în magazin;

– campanii de marketing și promoții;

– monitorizarea eficienței personalului.

Principalele module ale HemiLab sunt:

– HemiLab DSM Digital Store Map;

– Sistemul pentru managementul etichetelor pe hârtie și electronice (soluții fixe și mobile);

– DSM – modulul de raportare.

Mai multe despre diversele funcționalități ale HemiLab găsiți aici.

În concluzie, principalele avantaje, oferite de HemiLabel sunt:

– grație DSM, prin vizualizarea rafturilor, putem vedea locația exactă a produselor, împreună cu informații despre starea etichetei (corectă sau etichetă ce trebuie schimbată / re-imprimată);

– creșterea vitezei procesului de distribuire a etichetelor de până la 3 – 4 ori;

– costuri mai reduse cu forța de muncă;

– reducerea erorilor personalului magazinului;

– prin modulul de rapoarte, afișarea grafică a atractivității produsului, în magazin;

– un software mai bun!

Pentru detalii suplimentare și programarea unei demonstrații ne puteți contacta la http://www.glykon.ro/contact.php.

Sursa acestui articol.

Un nou mediu de stocare îți poate păstra datele pentru eternitate
Cum este să folosești un calculator cu Windows 98 în 2017 [VIDEO]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close