8 November 2019
Category: Diverse
8 November 2019,
 0
Quartz Matrix si Dell organizeaza la Iasi un eveniment dedicat imbunatatirii Data Centerelor din companii
Siguranța produselor pentru unghii

Anvelopele dvs. au o specificație a presiunii aerului. În cazul în care acestea sunt peste sau sub umflate anvelopele dvs. vor suferi, la fel ca dvs. Consum crescut de combustibil și manevrabilitate de conducere. Un manometru de presiune a anvelopei de calitate este tot ceea ce aveți nevoie pentru a inspecta presiunea aerului din anvelope. Manometrul vă va permite să măsurați presiunea fiecăruia dintre anvelopele dvs. și asigurați-vă că acestea sunt umflate la presiunea recomandată de producător. Cele mai multe pneuri pentru autoturisme ar trebui să aibă între 32 și 35 psi presiune când sunt reci. Prin menținerea presiunii corecte a pneurilor, veți asigura o economie de combustibil mai bună, iar autovehiculul dvs. va fi o mașină de condus mult mai sigură și mai confortabilă. Nu trebuie niciodată să încercați să estimați vizual presiunea de umflare a anvelopelor. Utilizați întotdeauna un manometru pentru presiunea în anvelope. Temperaturile meteo afectează presiunea în anvelope. Vremea rece va provoca scăderea presiunii aerului în timp ce vremea caldă va determina o creștere a presiunii în anvelope. Ar trebui să verificați periodic presiunea anvelopei ca parte a unei bune întrețineri a autovehiculului. Este deosebit de important să o verificați atunci când se schimbă anotimpurile. Multe vehicule moderne sunt echipate cu un sistem de monitorizare a presiunii în pneuri (TPMS). O pictogramă de pe tabloul de bord vă va avertiza dacă sistemul a detectat modificări ale presiunii aerului în anvelope.

Anvelopele umflate in excess devin rigide , determinând reducerea cantității de cauciuc care atinge drumul. Acest lucru conduce la o călătorie mai puțin confortabilă, precum și la uzura inegală a benzii de rulare. Cel mai obișnuit tip de uzură inegală a benzii de rulare este datorat supraîncărcării și este denumit uzură centrală. Exact ceea ce pare a fi, uzura centrală se referă la centrul anvelopei devenind uzat și neted cu mai multă rulare pe părțile laterale ale anvelopei. Anvelopele supraumflate sunt, de asemenea, mai susceptibile de a fi avariate de pericolele rutiere de zi cu zi, cum ar fi gropi, bordură și imperfecțiuni de pe șosea.

Anvelopele subpresiune au efecte adverse, de asemenea. Anvelopele cu încovoiere nu își păstrează forma și sunt mai plate la sol. Prin urmare, mai multă suprafață a pneului atinge drumul, determinând umerii anvelopei să poarte greutate mai mare. Aceasta se numește uzură la umăr. Anvelopele subpresiune dezvoltă o bandă de benzi normale în jos în centrul anvelopei, în timp ce umerii anvelopei devin uzati și netezi. Anvelopele de iarna de la Hilserv cu înălțime redusă sunt mai flexibile atunci când se rostogolesc, ceea ce duce la o rezistență sporită la rulare și la scăderea consumului de combustibil.

În timpul inspecțiilor regulate ale pneurilor, le puteți distruge și deteriora. Controlați suprafața de rulare și pereții laterali ai anvelopei pentru crăpături, zgârieturi, bulgări, tăieturi, găuri, obiecte străine sau alte daune rezultate din utilizarea zilnică. Îndepărtați orice pietre, sticlă, obiecte străine, cuie, șuruburi etc. încorporate în banda de rulare, pentru a preveni deteriorarea ulterioară. Chiar și daunele minore și resturile pot duce la deteriorarea ulterioară și eventualele defecțiuni ale pneurilor. Anvelopele cu rulare excesivă a benzii de rulare și a crăpăturii laterale trebuie scoase din uz. Asigurați-vă că tija supapei de pe fiecare dintre anvelopele dvs. are un capac de supapă pentru a menține umezeala și murdăria.

Quartz Matrix si Dell organizeaza la Iasi un eveniment dedicat imbunatatirii Data Centerelor din companii
Siguranța produselor pentru unghii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close