Managerii de vânzări au un nou aliat în lupta cu demotivarea agenților.

După 15 ani de training și consultanță petrecuți alături de zeci de mii de vânzători din România, știm că cea mai mare grijă a managerilor de vânzări este motivarea vânzătorilor. Raportarea unor cifre de vânzări foarte bune este direct proporțională cu motivația celor care fac ca produsele și serviciile să existe pe piață.

Aplicația SalesRaptors are 5 funcții esențiale:

1. administrare de concursuri și campanii de creștere a vânzărilor – un puternic factor motivator și un adevărat sprijin pentru managerii care până acum erau obligați să aloce timp și efort pentru monitorizare, calcularea punctajelor și comunicarea periodică a rezultatelor.f

2. acilitarea comunicării în echipă –  motivare prin raspunsul rapid al colegilor la nevoile imediate ale agenților (schimb de informații, suport, încurajare, soluții și feedback de la superiori)

3. evoluția coerentă pe baza rezultatelor – motivare pe baza dorinței agenților de a obține ranguri și titluri ca urmare a rezultatelor personale obținute.

4. evaluare corectă în condiții de motivare pe baza indicatorilor aleși de manager –  factor rațional motivator

5. pilula zilnică de învățare – motivare prin dorința de a testa sau de a pune în practică o idee primită

Conceptul SalesRaptors s-a conturat pe baza câtorva observații pe care le-am făcut în lucrul cu oamenii de vânzări:

1. au un grad foarte mare de competitivitate și dorință de câștig, umbrite de multe ori de organizarea defectuoasă a concursurilor,

2. lipsa unei comunicări reale între membrii echipei,

3. lipsa aprecierii din partea managementului prea prins în activități operaționale.

Acestea sunt lucrurile care îi demotivează pe vânzători. Pe de altă parte, foarte mulți lideri ai echipelor de vânzări fie nu știu, fie nu au timp, să se preocupe de motivarea vânzătorilor. SalesRaptors vine să umple acest gol și să aducă managerilor rezultatele dorite. Folosită corect, este o aplicație care crește performanțele individuale și de echipă.

Conform studiului SalesRaptors, 96% dintre first line manageri nu au în to do-ul zilnic motivarea agenților de vânzări. 42% consideră că agenții trebuie să vină motivați de acasă. 83% consideră că uneltele de motivare sunt team building-urile sau beneficiile oferite de organizație.

Aplicația este disponibilă tuturor echipelor de vânzări al căror manageri se preocupă de creșterea performanțelor. Există două tipuri de abonamente, de 16 euro (+TVA)/utilizator /lună și de 12 euro (+TVA)/utilizator/lună, în funcție de modul de organizare la nivelul companiei. În preț sunt incluse facilitățile aplicației, toate dezvoltările ulterioare, dar și sprijinul oferit de o echipă de consultanți în motivarea și dezvoltarea echipelor de vânzări.




Sursa acestui articol.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.