Google-Reclame-personalizate-300x165.jpg
rp_Google-Reclame-personalizate-300x165.jpg
Google-Reclame-personalizate-300x165.jpg
rp_Google-Reclame-personalizate-300x165.jpg

Panourile publicitare vor fi personalizate în funcție de mașina pe care o conduci

Panourile digitale de la marginea șoselelor îți vor afișa reclame personalizate în funcție de marca și modelul mașinii pe care o conduci.

Industria publicitară progresează în ton cu tehnologia și găsește noi modalități de a-ți aduce la cunoștință noile trenduri sau creații pe care trebuie să le achiziționezi. Anunțurile publicitare personalizate în funcție de preferințe sau buget le sunt familiare celor care se folosesc de internet în mod uzual, dar Synaps Labs introduce și în lumea fizică un sistem de selecție a reclamelor pe care să ți le livreze, conform Technology Review.

În mediul online, modul în care algoritmii de selecție funcționează este destul de clar -aceștia iau în calcul paginile pe care le vizitezi, reacțiile tale la adresa postărilor de pe rețelele de socializare și atenția pe care o acorzi anumitor subiecte. În lumea fizică lucrurile încep să se complice foarte mult.

Compania Synaps Labs combină camere foarte rapide care sunt așezate la o distanță de aproximativ 180 de metri de panoul publicitar și care au rolul de a captura imagini cu vehiculele care trec pe șosea. Sistemul de învățare automată recunoaște în aceste fotografii marca și modelul mașinilor, iar în funcție de aceste detalii selectează reclama potrivită pe care să o afișeze pe panourile digitale aflate la marginea străzii.

Deși pare puțin contra-intuitiv, un grup de cercetători de la Universitatea din Stanford a arătat pe baza unui studiu că printr-o analiză amănunțită a mărcii, modelului și a anului în care automobilele au fost produse, poți estima, folosindu-te de inteligența artificială și de sistemele de învățare automată, venitul, rasa și nivelul de educație al cuiva.

Această metodă inedită propusă de Synaps Labs este implementată deja în Moscova, dar urmează să se regăsească până la finalul anului pe mai mult de 20 de panouri publicitare din Rusia. În plus, compania își propune să testeze ideea și în SUA în această vară, unde numărul panourilor publicitare crește cu 15% în fiecare an.

Deși acest început sună promițător, compania își propune ca pe viitor să se folosească de aceeași tehnologie pentru a realiza o analiză socio-demografică a traficului, comparând numărul de navetiști cu cel de rezidenți ai unei zone.

Sursa acestui articol.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.