15 June 2016,
 0
Infinit Solutions deschide primul birou în afara țării, în Olanda, începând astfel planul său de expansiune internațională
Noile planuri de Servere Dedicate si Servere Virtuale oferite de HETNiX.com

Unii spun deja că Facebook ar face orice pentru a obține și mai mulți bani.

Facebook este cea mai populară rețea socială din ziua de azi și una dintre cele mai valoroase companii din lume. Însă în ciuda acestui lucru, Facebook, la fel ca multe alte companii, depinde de veniturile încasate din publicitate. Astfel, nu ar trebui să ne mire faptul că Facebook este dispus să monitorizeze locația utilizatorilor pentru a convinge companiile că publicitatea pe rețeaua sa socială are un impact real asupra veniturilor lor.

Mai exact, Facebook se va folosi de serviciile de localizare din telefoanele clienților pentru a verifica dacă aceștia intră în magazinul unui comerciant după ce au văzut o reclamă la produsele acestuia. Feature-ul nu este, însă atât de simplu pe cât pare la prima vedere.

Companiile care au reclame pe rețeaua socială vor putea include și hărți în anunțurile lor, pentru a-i informa pe utilizatori în legătură cu cel mai apropiat magazin. După aceea, funcția Offline Coversions va observa legătura dintre numărul de vizite din magazine, informație obținută cu ajutorul serviciilor de locație, și datele furnizate de reclamele din Facebook.

Astfel, o companie nu va afla dacă un anume utilizator a intrat în vreunul dintre magazinele sale, însă va ști câți dintre cei care au văzut reclamele sale au vizitat la scurt timp una dintre locații. Conform primelor informații, rezultatele sunt deja foarte bune. Reclamele comerciantului francez E.Leclers, de exemplu, ar fi fost văzute de 1,5 milioane de persoane pe o rază de 1,5 kilometri. Dintre acestea, în jur de 180.000 au vizitat un magazin în următoare săptămână.

În luna septembrie a anului trecut, Facebook anunța că se va folosi de datele colectate în urma utilizării butonului de „like” și „share” amplasate pe diferite pagini de internet. Scopul lor este acela de a personaliza reclamele pe care vi le arată, astfel încât să vi le adreseze direct.




Sursa acestui articol.

Infinit Solutions deschide primul birou în afara țării, în Olanda, începând astfel planul său de expansiune internațională
Noile planuri de Servere Dedicate si Servere Virtuale oferite de HETNiX.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close